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Mise à jour du 14/10/2009 |
Ecrit par Poil | 2009-10-15 08:14:52 |
- Ajout de la cvar cg_weaponColor <0xRRGGBBAA> (défault: 0x007000FF), utilisée pour colorier les grenades selon cg_weaponColorStyle.
- Ajout de la cvar cg_weaponColorStyle <1|2|3> (défaut: 1)
- 1 = Dans tous les modes de jeux: Toutes les grenades seront coloriées selon cg_weaponColor.
- 2 = Dans les modes de jeux en équipe: Les grenades enemies grenades seront coloriées selon cg_enemyUpperColor, toutes les grenades amies (même les votres) seront coloriées selon cg_teamUpperColor.
Dans les autres modes de jeux: Toutes les grenades seront coloriées selon cg_weaponColor.
- 3 = Dans les modes de jeux en équipe: Les grenades enemies grenades seront coloriées selon cg_enemyUpperColor,
toutes les grenades amies (sauf les votres) seront coloriées selon cg_teamUpperColor, et les votres selon cg_weaponColor.
Dans les autres modes de jeux: Toutes les grenades seront coloriées selon cg_weaponColor.
- Ajout d'un affichage faible munition par arme lorsqu'une arme atteint moins de 20% de sa capacité max
(Moins de 5 pour une arme avec 25 au max, moins de 30 pour les armes avec 150 au max). Activé via l'option déjà existante: cg_drawAmmoWarning 1
- Ajout cg_lowAmmoWarningPercentile <0.01 - 1.00> (Défaut: 0.20) pour régler l'avertissement munition faible.
- Ajout d'un son munition faible pour informer les joueurs du faible niveau de munition restant pour l'arme courante ou lors d'un changement d'arme
- Ajout cg_lowAmmoWarningSound <0|1> (Défaut: 1) Autorise le client à activer ou non le son du "munition faible".
- Ajout cg_drawAmmoWarning <2> Autorise le client à utiliser un text plus cours pour afficher l'avertissement "munition faible" et "plus de munition"
- Ajout au mod Team Deathmatch une voix qui annonce par exemple que l'équipe rouge à pris le lead.
- Ajout cg_playTeamVO <0|1> (Défaut: 1) Autorise le client a désactiver une partie du "the team related VO, to option out of the new Team
Deathmatch VO behavior" (j'ai pas compris).
- Ajout cg_weaponBar <0|1|2|3|4> (Default: 1) Remplace cg_newWeaponBar.
- 0 - Désactiver
- 1 - Left docked icons
- 2 - Right docked icons
- 3 - Center docked icons
- 4 - Large floating icons (Legacy Q3 Style)
- Ajout cl_allowConsoleChat <0|1> (Défaut: 0) Autorise un client a utiliser la zone de console comme une chatbox, le texte entré ne doit pas commencer par "/"
Correction:
- Fixed freecam spectators from causing projectiles to do no splash damage to some clients in-game.
- Fixed freecam spectators from causing some clients to pass through each other and/or get stuck together.
- Fixed spawning into a Clan Arena round with some weapon other than rocket launcher preselected.
- Fixed smoothing issues in step code that caused some stair steps to be jittery.
- Fixed cg_speedometer issues that would cause spikes during
teleports, respawns, or spectator switching; overall smoother display.
- Fixed telefragging occurrences at initial spawn in Clan Arena.
- Fixed cg_screenDamage 0 from inadvertently disabling cg_drawAttacker and cg_kickScale.
- Fixed handicap to now correctly affect rocket splash damage.
- Fixed an issue that would cause players to take damage from players
above them when trapped between a jumppad and an overhead player.
- Fixed timeouts and pauses from causing competition matches to not properly report their stats.
- Fixed the gauntlet from failing to hit players located directly below you. You still must crouch to hit.
- Fixed weaponBar in demo playback.
- Fixed weaponBar from displaying non-rail weapons in InstaGib
- Fixed overtime extensions from appearing in matches where there was no timelimit.
- Fixed power-up timers from counting down into the negatives when clients become lagged.
- Fixed (invisible) gibbed bodies from producing falling damage sounds
- Fixed 'flag held time' being reported incorrectly when a timeout or pause occurred during the flag run.
- Fixed the Invulnerability sphere display while in-use, the icon and
0-digit display will no longer be shown in the power-up area.
- Fixed minor issues with player model skin shaders.
- Fixed grammatical error on the sudden death respawn delay message.
- Fixed minor formatting issues with private server console prints not possessing carriage returns.
Changement:
- Changed Team Deathmatch spawn system to put you further away from your enemies.
- Changed callvoting behavior to no longer allow callvotes to occur during the pre-game match countdown.
- Changed the air friction associated with the step code to no longer affect movement on strafe-pads.
- Changed cg_speedometer 1 to display in whole number integers.
- Changed default mouse input mode to 'raw mouse input' - in_mouse2
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